Haloo.
Mä en tajuu. Mun edellinen blogi kuoli. En enää päässyt kirjautuu sinne, ja sit oli kaikkii ongelmii.
Mut jee! Nyt oon back.

Eliksellä eli elimäellä vielä oleilen. Elämä on alkanut täällä rutinoitua, mutta en ole kyllästynyt.
Oikeastaan nyt on helpompi olla...tää tuntuu jo vähän kodilta. Olen ratsastanut, tehnyt ruokaa ja nukkunut mahtavia yöunia. Nukun täällä niin hyvin, että mun psyyke varmaan sekoo kun palaan helsinkiin.
Tänään lähden tiinuskan kanssa Kaapelitehtaalle radio cityn hautajaisiin. Mä lupasin ajaa, eli olla selvä. Voi paska, nyt jo kaduttaa.

Olen taas löytänyt harrastuksen. Eli tällä hetkellä sarjakuvien ja kirjan kirjoittamisen lisäksi maistelen viinejä. Ja en mitä tahansa viinejä, vaan luomuviinejä. Mustilan tilan viinit on nyt maistissa. Ne on hirmu hyviä. Oikeastaan en osaa ikinä sanoo muuta kun, Hyvää! tai äklöö. 

Nyt lähden suihkuun. Tukka on taas niin likainen, että sen voisi yhdellä vetäisyllä irrottaa. Mut sellasta se on, maalaistytön elämä : )

- Lo